close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון אייפון- כל מה שצריך לדעת

מערכת שורשכט תמוז, תשעה16/07/2015

דברים שאתם חייבים לדעת על תיקון המכשיר שמלווה אתכם לכל מקום

תגיות:
רוב משתמשי האייפון מגדירים אותו שמציל חיים או מנהל חיים. בכל מקרה, כאשר יש לנו תקלה באייפון, אנחנו צריכים מקום שנוכל לבצע בו תיקון אייפון במהירות וביעילות. הנה כל מה שחשוב ושאתם צריכים לדעת על תיקון אייפון.

המחיר הוא לא מה שקובע
מומלץ מאוד לבצע סקר שוק לפני שפונים למעבדה המתעסקת בתיקון אייפון, אולם שימו לב. במקרה של תיקון אייפון במעבדה, חוץ מלשים לב מי גובה מחירים מופקעים ולא הוגנים, כדאי גם לשים לב מי גובה מחירים נמוכים באופן משמעותי משאר השוק. מחיר כזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

דרך נוספת לוודא איכות היא לבדוק שהמעבדה אליה פניתם היא אחת שמכבדת את עצמה ומחשיבה את עצמה כמקצועית ואמינה, תעניק לכם מספר חודשים של אחריות לתיקון. מעבדה שאינה מעניקה שירות כזה, ככל הנראה אין לכם מה לפנות אליה.

מעבדה פרטית טובה יותר
בניגוד לחברות הסלולר, מעבדה פרטית יותר מקצועית, שכן היא מתמקצעת לכמות קטנה יותר של יצרנים, היא לרוב זולה יותר, לוח הזמנים שלה קצר בהרבה מלוח הזמנים של חברת סלולר עבור אותו התיקון, שכן בחברות הסלולר לוקח בערך שבוע ימים על מנת לקבל את המכשיר בחזרה. בנוסף, במעבדה תוכלו לדעת מראש מהו המחיר אותו תידרשו לשלם בלי הפתעות.

עד לפני כמה שנים רוב רובם של האנשים קנו את מכשירי הסלולר שלהם מחברות הסלולר, ומשכך גם תיקנו אותם אצל אותן החברות. רבים וטובים ממשיכים גם היום מכוח ההרגל ללכת ולתקן את המכשירים אצל חברות הסלולר, וזו טעות גדולה.

תיקונים מיוחדים
החלק החשוב ביותר בכל תיקון הוא האבחנה. מעבדה טובה תוכל להגיד אם יש עניין לתקן את הלוח ולחסוך לכם כסף, או להחליף אותו במקרה הצורך.

בעיות נפוצות שלרוב לא מאובחנות כמו שצריך הן בעיות בלוחות האם של המכשירים. לוחות אלו הם הלב והמוח של מכשיר האייפון, ובלעדיהם האייפון לא עובד או עובד לא כמו שהוא אמור לעבוד. מעבדה טובה צריכה להיות מקצועית ובעלת הבנה וניסיון בהתעסקות עם לוחות שכאלו, ותיקון של לוח כזה במקום החלפה שלו יכולים לחסוך לכם כסף וזמן רב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה